10 geriausių vaisių širdies sveikatai. Vaisiai: 20 pačių sveikiausių bei maistingiausių pasaulyje


Vienoje stiklinėje smulkintų burokėlių yra 58 kalorijos bei: miligramai kalio mikrogramai folato 10 geriausių vaisių širdies sveikatai ir burokėlių sultys yra labai naudingi kiekvieno širdies sveikatai.

  1. Geriausi maisto produktai sergant širdies ir kraujagyslių ligomis.
  2. Autorius: Žmonės.
  3. Nebūtina pirkti vaistų, kad padėtumėte savo širdžiai.

Šioje daržovėje gausu širdį teigiamai veikiančios azoto 10 geriausių vaisių širdies sveikatai druskos. Nedidelis metais atliktas tyrimas parodė, kad išgeriant gramų burokėlių sultis reikšmingai sumažėja sveikų žmonių kraujo spaudimas.

Be to, šios daržovės labai naudingos ir diabetu sergantiems žmonėms, mat jose yra alfa lipoine rūgštimi vadinamo antioksidanto, kuris sprendžia su diabetu susijusias nervų problemas, dar vadinamas diabetine neuropatija.

10 geriausių vaisių širdies sveikatai

Kaip valgyti burokėlius: Jeigu burokėlius kepsite orkaitėje, išryškės jų natūralus saldumas, tačiau ne mažiau skani ši daržovė ir salotose, sumuštiniuose ir sulčių pavidalu. Morkos Vienoje stiklinėje smulkintų morkų yra 52 kalorijos ir daugiau kaip keturis kartus viršyta suaugusiam žmogui rekomenduojama vitamino A norma beta-karoteno pavidalu.

Reader Interactions

Vitaminas A yra labai svarbus regėjimui — jeigu gausite pakankamai šios maistinės medžiagos, galite užkirsti kelią regėjimo blogėjimui. Be to, kai kurios morkose esančios maistinės medžiagos pasižymi priešvėžinėmis savybėmis.

10 geriausių vaisių širdies sveikatai

Kaip valgyti morkas: Morkos yra itin universali daržovė. Jos puikiai tinka su mėsos ar žuvies troškiniais ir sriubose, taip pat jas galima valgyti žalias, pavyzdžiui, mirkant humuse.

10 geriausių vaisių širdies sveikatai

Raugintos daržovės Raugintos daržovės turi visas neraugintų daržovių maistines medžiagas bei didelę dozę gerųjų bakterijų.

Gerosios bakterijos, esančios mūsų organizme ir kai kuriuose maisto produktuose bei papilduose, yra labai naudingos.

10 geriausių vaisių širdies sveikatai

Kai kurie mokslininkai tvirtina, kad jos gali pagerinti žarnyno sveikatą ir padėti susidoroti su dirgliosios žarnos sindromu. Taip pat gerosios bakterijos užkerta kelią infekcijoms ir antibiotikų sukeltam viduriavimui.

Nuorodos kopijavimas

Rauginimui tinka štai šios daržovės: kopūstai morkos žiediniai kopūstai Kaip valgyti raugintas daržoves: Raugintos daržovės gali būti salotų ir sumuštinių ingredientas, taip pat ir puikus garnyras. Pomidorai Nors pomidorai techniškai yra vaisiai, dauguma žmonių juos laiko daržovėmis. Vienoje stiklinėje smulkintų pomidorų yra: 32 kalorijos miligramai kalio 24,7 miligramo vitamino C Pomidoruose yra likopeno, o tai yra galingas antioksidantas, kuris atlieka svarbų vaidmenį vėžio prevencijoje.

Tyrimai rodo, kad likopenas gali užkirsti kelią prostatos vėžiui.

Skubantiems

Pomidoruose esantis beta-karotenas taip pat pasižymi priešvėžinėmis savybėmis. Kiti galingi pomidoruose esantys antioksidantai, tokie kaip liuteinas ir zeaksantinas, gali apsaugoti regėjimą. Vienas tyrimas atskleidė, kad žmonės, per dieną gaunantys daug šios medžiagos, susiduria su 25 procentais mažesne su amžiumi susijusios geltonosios dėmės degeneracijos rizika.

Kaip valgyti pomidorus: Pomidorus galima valgyti žalius, tačiau jeigu juos apdorosite termiškai, išsiskirs daugiau likopeno.

Main navigation

Česnakai Česnakas nuo seno naudojamas tiek maisto gamyboje, tiek medicinoje. Vienoje vidutinio dydžio česnako skiltelėje yra vos 4 kalorijos, tačiau vitaminų ir mineralų šioje daržovėje nėra gausu. Česnakas yra natūralus antibiotikas. Šioje daržovėje esantis junginys, vadinamas dialil-sulfidu, gali būti veiksmingesnis už du populiariausius su kampilobakterijomis kovojančius antibiotikus.

10 geriausių vaisių širdies sveikatai

Tokius rezultatus pateikė laboratorijoje metais atliktas tyrimas. Kaip valgyti česnakus: Jeigu česnaką termiškai apdorosite, jo nauda sveikatai mažės, tad geriausia šią daržovę valgyti žalią su dažiniais ar sumuštiniais.

Svogūnai Vienoje stiklinėje smulkintų svogūnų yra: 64 kalorijos vitamino B-6 mangano Svogūnai ir kitos jiems giminingos daržovės, tarp jų ir česnakas, turi sieros junginių, kas gali padėti apsisaugoti nuo vėžio. Kito tyrimo duomenimis, daugiausiai svogūninių daržovių suvartojantys vyrai susiduria su mažiausia prostatos vėžio rizika. Be to, reguliarus svogūnų valgymas gali sumažinti stemplės ir skrandžio vėžio riziką.

Vaikų sveikata su Ajurvedos Gyd. Sri Nagi Sharma DOŠOS SERiJOS

Kaip valgyti svogūnus: Lengviausia įtraukti svogūnus sveikiausias maistas nuo hipertenzijos tokius patiekalus kaip sriubos ar troškiniai.

Jeigu norite maksimalaus antioksidantų poveikio, valgykite juos žalius su sumuštiniais, salotomis ar dažiniais.

Populiariausi

Paprikos Paprikos paprastai būna raudonos, geltonos ir oranžinės. Populiarios ir neprinokusios žalios paprikos, tačiau jos mažiau saldžios už kitų spalvų paprikas.

Stiklinėje smulkintų raudonų paprikų yra: 39 kalorijos.