Geriausia širdies treniruotė širdies sveikatai


Pamiršus svarbią taisyklę, sportuojant galima net prarasti sąmonę - ką reikia žinoti   0 Treneriai neslepia — po Naujųjų jaučiamas didesnis žmonių noras sportuoti, todėl nenuostabu, jog sporto salėse šiuo metų laiku galima sutikti daug daugiau besimankštinančiųjų nei įprastai.

geriausia širdies treniruotė širdies sveikatai

Vis dėlto nežinant, kaip teisingai sportuoti, galima prisidaryti ir labai daug žalos. Viena iš neretai pamirštamų, bet labai svarbių taisyklių — sportuojant sekti savo pulsą. Alinant save per dideliu fiziniu krūviu, neskiriant dėmesio raumenų atsistatymui ir poilsiui, galima persitempti ir gauti ne norimą rezultatą, o atvirkščiai — didelę žalą.

  • kardiotreniruotė, cukraus kiekis, raumenys, bėgimas, širdis, skeletas, plaukimas - viesvilesvaikai.lt
  • Vairuojanti hipertenziją
  • Hipertenzija liaudies gynimo tinktūra
  • Sergant hipertenzija, ranka tampa nutirpusi
  • Kaip stiprinti širdies raumenį be vaistų? | viesvilesvaikai.lt

Gali pradėti kankinti nemiga, galvos skausmas, bloga nuotaika geriausia širdies treniruotė širdies sveikatai dingęs apetitas. Negana to, gali pradėti net ir pykinti. Galiausiai, neklausant savo kūno, tiesiog apalpsite.

Autorius: Monika Kairienė Publikuota: Fizinio aktyvumo naudos sveikatai neįmanoma pervertinti. Žinome, kad fizinis aktyvumas — viena svarbiausių geros savijautos ir sveikatos dalių.

Kodėl svarbu matuoti pulsą? Yra keletas priežasčių dėl ko matuoti savo pulsą yra svarbu. Pirmiausia — pulso stebėjimas padeda mums nepersistengti sportuojant ir nepakenkti širdies ir kraujagyslių sistemai, sako trenerė. Dažnai didelis noras greitiems pokyčiams, užsidegimas sportuoti kuo daugiau, stipriau ir intensyviau, nulemia per didelį kūno nuvarginimą, o tai nėra sveika.

geriausia širdies treniruotė širdies sveikatai

Stebint pulsą galima šį procesą kontroliuoti kur kas geriau ir to išvengti. Tarkime, jeigu jūsų tikslas numesti svorio, būtų naudinga nusistatysi savo riebalų deginimo zoną ir treniruoti būtent ją.

Kaip laiku pastebėti, kad sportas kenkia jūsų sveikatai

Pagaliau, jeigu nestebime ir nematuojame jokių rodiklių, iš kur galime žinoti, kad treniruojamės gerai ir efektyviai? Matuodami tam tikro fizinio krūvio poveikį kūnui, galime aiškiai matyti treniruočių efektyvumą.

geriausia širdies treniruotė širdies sveikatai

Tada galima žinoti, ar taip treniruojantis artėju prie savo tikslo ar reikia kažką keisti. Pasak trenerės, progreso stebėjimas labai motyvuoja ir įkvepia treniruotis toliau. Pašnekovė sako, jog atvejai, kai pamirštama stebėti savo pulsą ir savijautą, o tada sulaukiama pasekmių, dažniausiai nutinka tada, kai žmonės tik pradeda sportuoti. Didžiajai daliai žmonių, nekalbant apie labai gerai treniruotus ir profesionalius sportininkus, siekiant savo tikslų ir norint būti sveikiems, visiškai pakanka treniruotis vidutiniu intensyvumu.

Kokia kardiotreniruotė geriausia

Kaip tai padaryti? Taip pat galime paskaičiuoti patys, pridėję du pirštus prie miego arterijos arba tiesiog įvertindami treniruotės sunkumą: lengva, sunku ar labai sunku. Ribą nustatyti padės paprasta formulė Apskaičiuoti maksimalią pulso ribą galima pasinaudojus formulėmis.

X yra jūsų amžiaus skaičius. Pašnekovė pateikia geriausia širdies treniruotė širdies sveikatai pulso zonas: 1 Mažo intensyvumo zona — proc.

geriausia širdies treniruotė širdies sveikatai

Tik pradėję sportuoti ar vyresnio amžiaus žmonės neturėtų treniruotis 4 ir 5 zonoje, nes toks didelis intensyvumas rekomenduojamas tik ilgą laiką sportuojantiems, gerai treniruotiems žmonėms ir profesionaliems sportininkams. Žmonėms neturintiems viršsvorio ir sveikatos problemų, norint treniruotis tikrai saugiai ir optimaliai rekomenduojama, kad treniruotė vyktų 2 ir 3 zonoje.

Dėmesį reikia atkreipti ir į kitus faktorius Verta prisiminti, kad maksimalaus pulso skaičiavimo formulės ir ribos yra paremtos vidurkiu, tai reiškia, kad gali būti naudojamos kaip gairės, tačiau jomis aklai pasitikėti nereikėtų, mat tinkamos jos gali būti ne kiekvienam.

Sporto medicinos gydytojas: idealu derinti kardio ir jėgos treniruotes

Maksimalus pulsas priklauso nuo širdies ir kraujagyslių sistemos pajėgumo. Jam įtaką daro žmogaus fizinė būklė, gyvenimo būdas, žalingi įpročiai, genetika, ligos, vaistų vartojimas.

geriausia širdies treniruotė širdies sveikatai

Girniūtė pataria, jog žmonėms, kurie turi sveikatos sutrikimų, rekomenduojama atlikti išsamesnius širdies ir kraujagyslių sistemos tyrimus, nusistatyti maksimalų deguonies suvartojimą, anaerobinį slenkstį ir sužinoti labai tikslias savo pulso zonas.

Tačiau pulsas nėra vienintelis rodiklis, kuriuo reikia vadovautis sportuojant.

Jums gali patikti

Itin svarbu stebėti savo savijautą — jeigu treniruotės metu darosi silpna, trūksta oro, diegia krūtinę, treniruotę reikia nutraukti. Treniruotėse neturi būti lengva, bet tikrai ne taip sunku, kad po jų jaustumėtės išsekę ir negalėtumėte užsiimti įprasta gyvenimui veikla.

Tačiau trenerė nuramina — visa tai ateina su praktika ir laiku. Sportuodami, ypač pradėję sportuoti, pasikliaukite amlodipino veiksmingumas sergant hipertenzija ir jų pagalba, pataria pašnekovė, pradėkite treniruotis su treneriu, kuris parodys teisingą kelią, išmokys atlikti pratimus, suprasti savo kūną, pasirinkti treniruotes, stebės ir įvertins jūsų pajėgumą ir padės greičiau, saugiau ir efektyviau pasiekti savo tikslų.

geriausia širdies treniruotė širdies sveikatai