Kaip turėti gerą širdies sveikatą. Sveika širdis: ką turi žinoti sulaukę 35-erių


Kalbėdami apie širdies ir kraujagyslių ligų profilaktiką, pirmiausia turime omenyje sveiką gyvenimo būdą. Žmonės, kurie laikosi vos penkių paprastų taisyklių, kur kas rečiau miršta nuo širdies infarkto, negu ignoruojantys šias rekomendacijas. Meskite rūkyti. Venkite antsvorio.

Tenio nuotr.

Teisingai maitinkitės. Išgerkite ne daugiau penkių alkoholio vienetų per savaitę 1 alkoholio vienetas — taurė vyno arba 40 ml stipraus alkoholinio gėrimo. Klinikiniai tyrimai rodo, kad žmonės, kurie laikosi šių patarimų, sulaukę 50 metų jaučiasi kur kas geriau negu jų bendraamžiai, nesilaikę šių rekomendacijų, net jei prieš 10 ar 20 metų jų sveikatos būklės buvo maždaug vienodos.

Straipsniai

Susiję straipsniai Mažas ūgis — didesnė nesveikos širdies tikimybė? Jeigu šiuo metu laikotės bent trijų taisyklių tai visai neblogaio kitais metais pradėsite praktikuoti ir likusias dvi, tai mirties nuo širdies infarkto riziką sumažinsite 50 proc. Kai kurios moterys mano, kad jei jos yra lieknos ir neturi antsvorio, tai sportuoti nėra reikalo.

Tai netiesa!

  • Hipertenzijos priežastis louise hey
  • Hipertenzijos perėjimas prie
  • Veiksmingi liaudies vaistai nuo hipertenzijos
  • Ch 0 su hipertenzija

Fizinis aktyvumas ne tik padės palaikyti gerą savijautą, bet ir užtikrins sveikatą ateičiai. Judėkite su malonumu Jeigu jūsų riedučiai, dviratis ar teniso raketė seniai dulka rūsyje ar sandėlyje, atėjo laikas iškelti juos į dienos šviesą.

Danijos mokslininkai atliko tyrimą, dešimt metų stebėdami savanorius. Jie nustatė, kad tiems žmonėms, kurie gaudavo vidutinį, bet reguliarų fizinį krūvį, širdies priepuolio pavojus sumažėjo beveik dvigubai. Tie savanoriai, kurie tik išeidavo pasivaikščioti arba neskubėdami dirbdavo sode, tokio efekto nepasiekė.

Kad būtų smagiau, sportuokite su draugais. Jei vis dėlto pirmenybę teikiate pasivaikščiojimams, stenkitės eiti intensyviai ir padaryti nuo 90 iki žingsnių per minutę tai priklauso nuo jūsų ūgio ir fizinio pasirengimo. Pasitikrinti, ar greitai einate, labai paprasta: jeigu žingsniuojant jums šiek tiek sunku kalbėti, vadinasi, pasirinktas tempas yra teisingas.

Silpnaprotystė nėra būtina senatvės palydovė: profesorius pažėrė patarimų, kaip išvengti demencijos   Sergamumas širdies ligomis nemažėja Širdies ir kraujagyslių ligos jau ilgus metus išlieka dažniausia mirties priežastimi, nepaisant to, kaip daug kalbama apie šių ligų prevenciją. Skaičiai daug ką pasako: metais nuo širdies ligų mirė 22,5 tūkst. Lietuvos gyventojų ir tai yra kas antra mirties priežastis, skelbia Higienos institutas. Ir tokia statistika nekinta jau kone dešimtmetį.

Puiku, jeigu jums labiau patinka aktyvios treniruotės, priverčiančios paprakaituoti. Tačiau turėkite galvoje, kad atiduoti paskutines jėgas visai nebūtina. Tyrimai taip pat rodo, kad moterys linkusios reguliariai sportuoti tik tuo atveju, jeigu treniruotės nėra labai sekinančios. Džiaukitės gyvenimu Jeigu jūs nepatenkintos savo darbu, santykiais šeimoje, seksualiniu gyvenimu ar figūra, jūsų širdis taip pat serga tiesiogine šio žodžio prasme. Didžiojoje Britanijoje buvo atlikta kelių valstybinių įstaigų darbuotojų apklausa.

Ji parodė, kad tie žmonės, kurie buvo nepatenkinti savo gyvenimu, dažniau sirgo širdies ligomis. Beje, nereikia sirgti depresija ar išgyventi stiprų stresą.

Raktiniai žodžiai

Jūsų širdis gali negaluoti ir nuo paprasto nepasitenkinimo kažkuria savo gyvenimo sfera ar paprasčiausio gyvenimo džiaugsmo stokos. Taigi reikia rasti būtų, kaip pakelti sau nuotaiką. Medikai teigia, kad geriausia tai daryti gerinant santykius šeimoje ir keičiant darbą į tą, kuris jums teikia daugiau malonumo. Pergudraukite savo genus Mes negalime pakeisti savo DNR sudėties, kurią paveldėjome iš savo tėvų. Tačiau galime užblokuoti tuos genus, kurie gali sukelti pavojingas ligas.

Paveldimumas atlieka svarbų vaidmenį, bet kardiologai, remdamiesi ilgalaikiais tyrimais, mano, kad širdies ligoms, tapusioms mūsų laikų rykšte, didžiausią įtaką daro gyvenimo būdas.

Juokas ir gera nuotaika — sveikos širdies garantas Birželio 10d. Peržiūrų skaičius: Pastaraisiais metais atsiranda vis daugiau mokslinių įrodymų, kad psichologiniai veiksniai gali turėti didelės reikšmės išeminės širdies ligos vystymuisi. Pyktis, neapykanta, nerimas, depresija ir izoliacija nuo aplinkos, ypač neigiamas emocijas kaupiant savyje ilgesnį laiką, padidina galimybę vystytis širdies vainikinių kraujagyslių ligoms. Ir atvirkščiai, teigiamos emocijos, atvirumas kitiems, empatija gali saugoti mus nuo susirgimo. Nebe pirmą įrodymą, kad taip yra iš tiesų, Paryžiuje vykusiame Europos kardiologijos draugijos suvažiavime pristatė dr.

Netgi tiems žmonėms, kurie turi genetinį polinkį susirgti širdies ligomis, tikimybė, jog įsijungs paveldimumo programa, gerokai sumažėja, jeigu jie gyvena sveikai ir stebi pagrindinius širdies veiklos rodiklius. Atkreipkite dėmesį į akis Jeigu jums sunku lygiu sluoksniu padengti akių šešėlius ar pravesti kontūrą dėl to, jog ant vokų yra gelsvų, iškilių dėmelių, tai ne tik kosmetinė problema. Danijos gydytojai nustatė, kad žmonėms, turintiems tokių dėmelių, tikimybė patirti infarktą per artimiausius 30 metų yra beveik dvigubai didesnė.

Tai ypač daug nerimo keliantis kaip turėti gerą širdies sveikatą daugiau kaip 55 metų sulaukusioms moterims. Net jei jūsų kraujospūdis atitinka normas, jūs vis tiek patenkante į rizikos grupę. Būtinai atkreipkite dėmesį į savo vokus, nes gelsvi plėmeliai arba spuogeliai gali reikšti, kad cholesterolis susikaupė ne tik odoje, bet ir kraujagyslėse.

be tablečių nuo hipertenzijos ar tai yra valerijonas su hipertenzija

Pakankamai miegokite Nepakankamai mažiau negu 7 val. Tokiems žmonėms rizika susirgti širdies ligomis išauga 65 proc. Stenkitės kokybiškai pailsėti. Jeigu jus kankina nemiga ar jūs dažnai prabundante, o ryte nesijaučiate gerai pailsėję, verta kreiptis į gydytoją.

hipertenzijos gydymas be vaistų gydymo vietos hipertenzija vyrams, sulaukusiems 50 metų

Taip pat laikykitės kelių taisyklių. Antroje dienos pusėje atsisakykite gėrimų ir kitų produktų su kofeinu, kelkitės ir eikite miegoti tuo pačiu metu, prieš miegą nedirbkite kompiuteriu ir nežiūrėkite televizoriaus. Tai padeda geriau miegoti.

Toksiški santykiai ir priklausomybės #001

Atsisakykite gazuotų gėrimų Jūs veikiausiai jau žinote, kad saldūs gazuoti gėrimai kenkia sveikatai. Tačiau neseniai atlikti tyrimai parodė, kad moterims jie daro kur kas didesnę žalą negu vyrams. Jeigu per dieną išgersite dvi stiklines gazuoto gėrimo, riziką susirgti širdies ligomis padidinsite keturis kartus.

hipertenzija yra kazachų kalba hipertenzijos gydymas pagyvenusiems žmonėms liaudies gynimo priemonės

Rizika išauga, nes tokie gėrimai organizme didina trigliceridų blogųjų riebalų kiekį. Be to, saldinti gėrimai tampa nereikalingų kilogramų priežastimi ir provokuoja staigius cukraus kiekio kraujyje svyravimus, galinčius sukelti diabetą. Medikai kol kas negali paaiškinti, kodėl moterų organizmui saldieji gėrimai kenkia labiau.

Gali būti, kad taip yra dėl to, kad moterims reikia mažiau kalorijų negu vyrams, o dvi stiklinės saldaus gėrimo turi pakankamai didelį kalorijų užtaisą. Malšinkite troškulį vandeniu ar nesaldinta arbata, o jeigu jums labai patinka gazuoti gėrimai, į kaip turėti gerą širdies sveikatą mineralinį vandenį įspauskite citrinos arba laimo sulčių.

  • 5 maisto gaminiai, kurie gali sustiprinti širdį | viesvilesvaikai.lt
  • Aspektas sveikata širdies raumuo
  • Sveika širdis: ką turi žinoti sulaukę erių - DELFI Gyvenimas
  • Gera širdies sveikata reiškia puikią seksualinę sveikatą - viesvilesvaikai.lt
  • Veiksmingas hipertenzijos receptas
  • Kaip atsikratyti hipertenzijos naudojant liaudies vaistus
  • 5 mitai apie širdį - viesvilesvaikai.lt
  • Hipertenzija dešinėje ir kairėje spaudimas

Sekite vitamino D kiekį Šio saulės vitamino stoka ne tik didina širdies ligų riziką, bet ir gali tapti viena iš padidėjusio kraujospūdžio, uždegiminių procesų, sutrikusios medžiagų apykaitos ir antsvorio priežasčių. Pats paprasčiausias būdas papildyti organizme vitamino D atsargas — pabūti saulėje. Tačiau mūsų šalyje saulės ne visada pakanka, ypač žiemą.

Vasarą gydytojai nerekomenduoja ilgai degintis saulėje, nes tai kenkia odai. Vitamino D turi kai kurie maisto produktai — pienas, riebi žuvis, kiaušinių tryniai.

Paprastas būdas patikrinti širdies sveikatą: užtruksite vos 5 minutes | viesvilesvaikai.lt

Jeigu jums tokių produktų nepakanka, būtinybė kontroliuoti kraujospūdį esant hipertenzijai vartoti specialius maisto papildus su šiuo vitaminu.

Tačiau reikiamą dozę geriausia aptarti su savo gydytoju. Mažiausiai vieną kartą per penkerius metus. Jeigu jums jau virš 50 metų vyrams — virš 45 metų arba priklausote rizikos grupei širdies ligomis, diabetu sirgo jūsų giminaičiai, turite aukštą kraujospūdį, antsvorio, rūkotetai šį tyrimą reikia daryti dažniau. Kraujospūdžio matavimas Kaip dažnai? Mažiausiai kartą per dvejus metus. Jeigu norite tikslesnių rezultatų, matuokite kraujospūdį namie vaistinėse parduodamais matavimo aparatais ir vėliau aptarkite jo parodymus su gydytoju.

Nuorodos kopijavimas Sveika širdis: ką turi žinoti sulaukę erių Nuoroda nukopijuota Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.